Mutsuz Sirk Palyaçolarına Benden Selam Söyleyin... Gökçehan Daçe

Suyu Dinleyen Çöl/Söz Acısı Bölüm IV...

Suyu Dinleyen Çöl/Söz Acısı Bölüm IV...

I. Ses...

Gökyüzünden derken Tanrılar
Ezberden bir veda şarkısı söylüyorlar...

Kırılmadan önce duyulan ses
Aynıdır
Tanrılar da
Masallar da
Aynı sesle kırılır...

II. Tanrı'nın Ölümü...

Artık bir otobüsün camlarına vursundu karayel
Beni başka bir yolculukta sansındı...


Yazgı...
Beni buldu. Tanrılar merhamet dilenmez çünkü!...
Yeşil yaprakların delici kederi : Rüzgar!...
Geldi ve işte bir Tanrı'yı daha tahtından etti.
Ben, önceden Tanrı.
Onunla inanmıştım kendime.
Yer yüzünü titreten aşk
Benim değil!..
Göğümü işaretledi buhur.
Terliyorum evet düşünürken
Şimdi neyim acaba?..
Kutulara müebbet mücevherler kadar yalnız
-aşktan sonra-
Bir ölümlü...

Ah... Acı... Acı, o kemirgen!...

Hayriye Ersöz...

0 yorum: